CRM MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ - Bilgipark Yazılım

CRM MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

CRM MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

CRM modülü ile müşteri ilişkilerinizi kusursuz yönetin. Pazarlama aktivitelerinden başlayarak faaliyetlerinizi kontrol altına almanızı sağlar. Müşterilerinizi potansiyel pozisyonundan aktif müşteri adımına kadar yönetebilmenizi ve geri bildirimlerinizi takip etmenizi sağlar. Daha sonra yapılan görüşmeleri adım adım programa girerek müşterilerinize teklifler oluşturabilirsiniz. Oluşturacağınız tekliflerin takibini, müşteri bazlı anketlerin oluşturulmasını, potansiyellerinize zamanında ve söz verdiğiniz gibi cevap verebilmenizi sağlayabilirsiniz.

En iyi CRM yazılımı, en iyi mobil crm programı, crm arıza takibi, teknik servis yazılımı, teklif takip yazılımı, sipariş takip programı, crm görüşme takibi Ankara Crm Yazılımı arıyorsanız doğru yerdesiniz. 8 ülkede, 5000 kullanıcının tercih ettiği AtikOn CRM Yazılımı işletmenize çözüm sunmaktan mutluluk duyar.

 

Telefon yada diğer iletişim araçları ile size ulaşan müşterilerinizle yaptığınız görüşmeleri saklamayı sağlar. Görüşme sonrasında, teklif ya da arama nedenlerine bağlı olarak bakım ya da ziyaret planlarınızı hazırlamanıza yardımcı olur. Müşteri anketlerinizi düzenli olarak yaparak müşteri memnuniyetini kolayca sağlayabilirsiniz.

Müşteri tanıtım ziyaretlerinizi ve satış gücünüzün görüşme süreçlerini adım adım takip etmenizi sağlar. Kaybedilen veya kazanılan satışlarınızı dönemsel olarak kontrol ederek yeni satış yöntemleri geliştirebilirsiniz.

-Keşif Takibi

-Teklif Takibi

-Sözleşme Takibi

-Üretim ve Montaj Takibi

-Dilediğiniz sayıda kendinize özel açabileceğiniz diğer satış aktivite türleri bazında süreç takibi

 

Radyo, televizyon, billboard ya da internet üzerinde kampanyalarınızı ve tanıtım faaliyetlerinizi bütçelendirerek hazırlamanızı sağlar. Daha sonra da gerçekleşen rakamlar ile hedeflerinizi kontrol edebilirsiniz.

Satış sonrasında oluşan süreçlerin yönetimi satış süreci kadar bazen satış sürecinden daha da önem arz etmektedir. Satış sonrasında, müşterilerden gelen şikayetleri kayıt altına almak, şikayet kaydından arıza iş emri oluşturma, oluşan arıza iş emirleriniz tamamlandığında kapatma, bekleyen şikayet ve arıza teknik servis işlerinizi izleyebilme, ürün, dönem yada ekip bazında arıza ve teknik servis istatistiklerinizi görebilme, arızaların kök nedenlerini izleyip arıza ve şikayetlerin azaltılmasını sağlamak gibi çok önemli satış sonrası hizmet süreçlerini AtikON CRM modülümüz ile kolayca gerçekleştirip Mutlu Müşteri sayısınızı artırabilirsiniz.

-Arıza ve Teknik Servis İş Emri Girişi

-Bekleyen Arıza ve Teknik Servis İşleri raporlama

-Tamamlanan arıza ve teknik servis işlemlerini kapatma

-Şikayet kaydından arıza ve teknik servis kaydı oluşturma

-Dönemsel, Ürün yada Ekip bazında arıza ve şikayet istatistiklerini takip edebilme

-Şikayet ve Arızaların kök nedenlerini analiz edebilme