TEMEL TİCARİ MODÜL - Bilgipark Yazılım

TEMEL TİCARİ MODÜL

Atikse Temel Ticari Modül, tek kullanıcı küçük esnaf işyerinden, kobi ve sanayi işletmelerine kadar her işletmenin ihtiyacı olan cari hesap takibi, stok yönetimi, depo yönetimi, satınalma yönetimi, finans yönetimi, kasa takibi, banka, çek senet takibi, muhasebe ve sipariş yönetimi gibi temel ticari uygulamaların bulunduğu yazılım çözümümüzdür. 

Her işletmeye göre uyarlanabilir esnek ve modüler yapısı sayesinde Atikse Temel Ticari Modül, inşaat, üretim, tekstil, oto yedek parça ve aksesuarcı, kırtasiye ve eğitim sektörü gibi her sektör ve ölçekteki işletmenin temel ticari işlemlerini gerçekleştirip süreçlerini hızlı ve verimli yönetebileceği bir yapıya sahip bulunmaktadır.

NEDEN ATİKSE TEMEL TİCARİ MODÜL?
Güçlü Sistem Altyapısı

Güçlü alt yapısı sayesinde üst düzey verimlilik ile kullanım sağlar. Dünya standartlarında geliştirilen dijital mimarisi iyi performans sağlayarak mükemmel bir kullanıcı deneyimi sunar. Güçlü sistem alt yapısı sayesinde hata ve süreçlerde aksaklıkların önüne geçer.

Kolay Kullanım ve Hızlı Adaptasyon
Basit ve anlaşılır ara yüzler sayesinde hızlı adaptasyon sağlar, kullanıcıyı dijital dünyanın içine sürükler. Kullanıcıların performansını en üst düzeyde tutmak için tamamen ergonomik tasarımlara sahiptir.

Süreçlerde Uçtan Uca Çözüm ve Tam Dijitalleşme
Tüm süreçler birbirini tetikler ve denetler nitelikte geliştirilmiştir. Bir işletmenin tüm ihtiyaçlarına birbirine entegre bir yapı ile cevap verir. Birbirini tetikler nitelikteki modüller ile veri girişini minimuma indirger. Zamandan tasarruf sağlar. İşletmeye tüm süreçleri tek bir platform üzerinden çözme yetisi kazandırır.

Her ölçekteki işletmeye göre ölçeklenebilen modüler yapı
Atiker Yazılım ürünlerini ihtiyacınız doğrultusunda modül bazında alabileceğiniz gibi modüllerinde kendi içinde ihtiyacınız olan özellikleri fonksiyonları belirleyerek size en uygun yazılım lisansına tercih ettiğiniz modül ve özellikler bazında yapılan fiyatlama ile sahip olabilirsiniz. İşletmeniz büyüdükçe ve ihtiyaçlarınız değiştikçe modüler yapıyı genişletip daraltabilirsiniz. İşletmeniz ve ihtiyaçlarınız değiştikçe yazılım değiştirmek zorunda kalmazsınız.

Açık Mimari
Açık kod yapısı sayesinde, program içinde ihtiyacınıza göre özel ekran tasarımları yapabilir, iş süreçlerinize göre onay adımları ekleyebilir, program veri tabanında bulunan verilerden sınırsız ve ilişkili raporlar analizler hazırlayabilirsiniz. Microsoft ve Sql uyumlu başka uygulamalarınız ile entegre çalışan bir uygulamaya dönüştürebilirsiniz.

Kopyala Yapıştır
Ofis programları ile kopyala yapıştır ile içeriye ve dışarıya veri aktarımını hızlıca tek tuşla yapabilirsiniz. Örneğin binlerce satırdan oluşan bir stok yada cari listenizi kopyala yapıştır ile program içine alabilir yada programdaki verileri kopyala yapıştır ile ofis programlarına çıkartabilirsiniz. Yada onlarca satırdan oluşan bir teklif yada fatura kalemlerini kopyala yapıştır ile program içine fatura ekranına alabilirsiniz.

Her işlem iz bırakır
Gelişmiş log sistemi ile genel ve detay düzeyde tüm işlemleri zaman, modül ve kullanıcı bazında izleyebilir, silme ve değişiklik işlemlerine yetki sınırları koyabilirsiniz.

Zamanlanmış bildirimler
İstediğiniz işlemleri zamanlanmış görev uygulaması ile basit şekilde planlayarak anlık yada periyodik olarak program açılışında, mail yoluyla yada program içinden dilediğiniz zaman alacağınız raporlar ile ulaşabilirsiniz.

Gelişmiş Yetkilendirme ve Basit Özelleştirilebilir Ara Yüzler
Çok kapsamlı kullanıcı yetkilendirme modeli ile karmaşadan uzak bir sadelik sunar. Özelleştirilebilir ara yüzleri sayesinde iyi bir kullanıcı deneyimi yaşatır. Kullanıcıları kayıt girişi süreçlerinde sıkıcılıktan kurtarır, eğlenceli özelleştirilebilir yapısıyla dijital dünyanın içine çeker.  Atiker Yazılımın yepyeni ana menüsünden tüm fonksiyonlara erişim, tek ekrandan ve çok kolay. Alternatifli erişim ağaçlarından dilediğinizle çalışabilirsiniz.

Tüm Modüllerle Entegre Yapı
Üretim, Crm ve İnsan Kaynakları modüleriyle tam entegre bütünleşik yapı sayesinde, stok ve üretim sistemi arasındaki entegrasyon ve personel bordroları ve muhasebe kayıtları arasındaki entegrasyon gibi, tüm süreçleriniz entegre e hızlı şekilde yönetmenize imkan sağlar.

Güncel Mevzuat Takibi ve e-defter, e-fatura, e-belge Entegrasyonu

Mevzuat gereği olan tüm süreçlerde entegrasyon sağlar. Mevzuat değişiklikleri anlık olarak takip edilerek henüz kullanıcılar farkına varmadan güncel mevzuata uygun işlem yetisi kazandırır.

İhtiyaçlara Özel Raporlama
Çok gelişmiş raporlama kabiliyetleri ile bir işletmenin tüm süreçlerinde karar desteği sunar. Dinamik ve güçlü altyapısıyla esnek raporlama kabiliyetlerine sahiptir. İşletmenin ihtiyacı olan tüm iş zekası çözümlerine cevap verir.

Hızlı Patron ve Yönetici Raporları
Kasa ve Bankanızda ne kadar nakitiniz var, çek ve senet durumları, en sok satılan ürünleriniz ve müşterileriniz gibi bilgileri detaylı raporlar almadan basit ve anlaşılır şekilde tek ekranda görebilmenizi sağlar.

Şirket içi ve Şirketler arası kayıt transferi
Alış faturasını tek tuşla satış faturasına dönüştürebilir, bir müşteri siparişini tek tuşla tedarik siparişine dönüştürebilirsiniz. Yada birden çok şirketiniz var ise bir şirketteki işlemi başka bir şirket datasına aktarabilirsiniz. Örneğin bir şirketinizden düzenlediğiniz satış faturasını diğer şirketinizde tek tuşla alış faturasına aktarabilirsiniz.

Yönetsel ve Vergisel Muhasebe datanızı tek kayıttan yönetin
Vergi mevzuatının gerektirdiği kayıt zamanı ve standartları, değerleme yöntemleri ve para birimi zorunluluğu gibi kısıtlamalar nedeniyle işletmeler vergisel ve yönetimsel süreçlerini farklı veriler ile yönetmek zorunda kalabilmektedir. Atiker Çözümlerinde, örneğin bir alış yada satış işlemini farklı değerleme yada para birimi cinsinden tek kayıtla hem yönetsel hem vergisel kayıtlarınızı oluşturabilir, iki farklı kayıt takibinin getirdiği zaman kaybı ve maliyetlerden kurtulabilirsiniz.

Ürün resimleriniz, sözleşmeler, şartnameler gibi dokümanlarınızı saklama ve erişme
Ürün resimlerini stok kartlarına ekleyebilir, tüm süreçlerde işlem yaparken yada çıktılarda ürün resimlerinizi kullanabilirsiniz. Müşteri sipariş ekranında, siparişe ilişkin teklif, sözleşme ve teknik 

Sınırsız Barkod tanımlama ve Lot Parti Seri takibi ile Ürün İzlenebilirliği
Bir ürünün farklı tedarikçilerden farklı barkodlarla alabilirsiniz ve program içinde bir ürüne sınırsız farklı barkod tanımlaması yapabilirsiniz. Alış Satış süreçlerinde ürüne tanımladığınız farklı barkodlar ile işlemleri gerçekleştirebilirsiniz. Dilerseniz, stoklarınızı Lot Parti Seri numarası takibi ile yöneterek ileriye yada geriye doğru ürün izlenebilirliğini sağlayabilirsiniz.

En iyi erpyazılımı, en iyi muhasebe yazılımı, en basit muhasebe programını, en iyi stok ve depo yönetim yazılımını, barkodlu stok barkodlu depo yönetimi, şantiye stok yönetimi programı arıyorsanız doğru yerdesiniz. 8 ülkede, 5000 kullanıcının tercih ettiği Atikse Temel Ticari Yazılımı işletmenize çözüm sunmaktan mutluluk duyar.

Şüphesiz ki tedarik süreçlerinin yönetimi işletmeler için son derece önemli bir hal almıştır. Tedarik süreçlerinize ait tüm verilerinizi takip ederek bu süreçlere göre işlerinizi planlamanızı sağlar. Daha etkin bir işletme yönetimini hedefleyerek tasarlanan Tedarik Yönetimi modülünde, talep-tekliften ürün kabulüne kadar tüm süreçlerinizi kontrol altında tutarak tedarik süreçlerinizi yönetebilirsiniz.

  • Alım Talep Yönetimi
  • Satın Alma Teklifi
  • Satıcı Siparişi

Etkin bir işletme yönetimi yaparken aynı zamanda kanunsal yükümlülüklerinizi ve mevzuat gerekliliklerini de yerine getirmeniz gerekmektedir. Mevzuat değişikliklerinin anlık olarak desteklendiği Genel Muhasebe uygulamaları işlemlerinizi kolaylaştırmanızı sağlar. Online muhasebe desteği ile tüm işlemlerinizin anlık olarak yevmiye kayıtlarını oluşturabilirsiniz.

  • Online Muhasebe
  • Kur Farkı Yansıtma Kayıtları
  • BA / BS Mutabakat
  • Detay ve Özet Mali Tablola
  • Gelir / Gider Detay Kodları
  • Muhasebe Gider Dağıtım Tanımları
  • İndirilecek KDV Uygulaması
  • Tevkifat Uygulaması
  • Ö.T.V Uygulaması
  • Ö.İ.V Uygulaması
  • G.V. Stopaj Uygulaması
  • Genel Kurul Takibi
  • Süreli Evrak Takip Sistemi

Her geçen gün değişen piyasa şartları ve ekonomik dengelerden dolayı işletmenizin kaynaklarını en iyi şekilde kullanmanız gerekmektedir. Tüm finansal süreçlerinizi etkin bir şekilde yönetmenizi sağlayan Finans Yönetim modülleri ile finansal kaynaklarınızı en iyi şekilde planlayarak işletmenizi her zaman bir adım öteye taşıyabilirsiniz.

Kabiliyetler:

  • Kasa Yönetimi
  • Kasa-Cari Limit Uygulaması
  • Banka Yönetimi
  • Pos Hesap Yönetimi
  • Banka Extreden Aktarım
  • Teminat Yönetimi
  • Çek / Senet Kayıtları
  • Evrak Parçalama Sistemi
  • Karşılıksız / Protestolu Evraklarda Uyarı Sistemi
  • Finansal Göstergeler
  • Eksi Bakiye Kontrolü
  • Kullanıcı Grubuna Göre Kasa Gizleme
  • Kredi Yönetimi
  • Şirket Kredi Kartları Yönetimi
  • MT-940 Dosya Aktarımı
  • Kullanıcı Grubuna Göre Banka Gizleme
  • Eksik Tahsilat Sistemi
  • Çek / Senet Yoğunluk Kontrolü
  • Avukat Evrakları Takibi
  • Nakit Akış Tablosu

Hızlanan lojistik ve gelişen teknoloji araçları sayesinde dış ticaret pazarı büyük önem kazanmıştır ve bir çok işletme daha karlı bir ticaret için dış ticarete yönelmiştir. Dış ticaret yönetimi ihracat süreçlerinizi ve sevkiyatlarını kontrol altında tutmanızı sağlar. Gümrük işlemleriniz için gerekli olan dokümanlarınızı kolaylıkla hazırlayarak süreçlerinizi hızlandırabilirsiniz.

  • Proforma Fatura
  • Çeki Listesi
  • Paketleme
  • Araç Yönetimi

İşletmelerin sadece bugünlerini planlayarak işlem yapmaları yeterli olmamaktadır. Bütçe Yönetimi gelir ve giderlerinizi önceden planlamanızı sağlar. Bu planlar sayesinde gelecek dönemlerdeki finansal kaynaklarınızı kolaylıkla yönetebilirsiniz.

Proje bazlı iş yapan işletmelerde tüm süreçlerin proje bazında takip edilmesi ve yönetilmesini sağlar. Tüm modüllerde yapacağınız kayıtlarınızı proje bazında girmenize olan sağlayan proje yönetimi ile anlık proje durumlarınızı görüntüleyebilir proje bazında planlama, maliyet ve kontrolleri gerçekleştirebilirsiniz.

Memnun müşterilerinizi kaybetmemeniz ve portföyünüze yeni müşteriler ekleyebilmeniz için Satış süreçlerini çok iyi yönetmeniz gerekmektedir. Satış Yönetimi uygulamaları birbiri ile entegre çalışan alt modülleri ile tüm satış süreçlerinizi kontrol altında tutmanızı sağlar. Bekleyen siparişlerinizi, sipariş ve sevkiyat durumlarınızı kolaylıkla takip ederek gecikmeleri minimuma indirebilirsiniz.

  • Alıcı Siparişi
  • Otomatik Talep Yönetimi
  • Sevk Emirleri

Satış tekliflerinin takibi ve değerlendirilmesi işletmeler için yoğun efor gerektirmektedir. Satış Teklif Modülü entegre bir yapı içerisinde sarf edilen eforu minimuma indirgemek için tasarlanmıştır. Bu mimari tekliflerin oluşturulmasını, detaylı raporlar ile sürecin takibini ve tekliflerin siparişe dönüş aşamasını hızlı ve hatasız şekilde yönetilmesini sağlar.

  • Plasiyer Takibi ve Performans Değerlendirme
  • Pazarlama Aktivite Takibi